برگ همیشه سبز

تازه ترین مطالب : علمی ، فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی و ...

برگ همیشه سبز

تازه ترین مطالب : علمی ، فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی و ...

لیست کامل برنامه های ساخت خودم برای دانلود

در این پست لینک تمام برنامه های طراحی شده توسط خودم را برای علاقه مندان جهت دانلود قرار دادم فقط نظر دادن را فراموش نکنید فقط کافی است بر روی نام هر نرم افزار که شما مایل به دانلود آن هستید کلیک کنید.

دانلود نرم افزار آموزشی Super Learning Programs 9.8

دانلود ماشین حساب Calculator

دانلود نرم افزار Background

دانلود نرم افزار Folder Option Activiation

دانلود بازی Spider Solitaire

دانلود  آموزش نصب ویندوز Xp

دانلود Dictionary

دانلود کلیپ تصویری عزاداری به مناسبت شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) در سال 1388

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا 20 تیر 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام داداش رضا شما لینک شدید
فکرکنم شماهم باید منو لینک کنید
ممنون

شما در ار کلبه تنهایی من لینک کردم آبجی رویا .....

رویا 20 تیر 1390 ساعت 08:22 ق.ظ

داداش رضا فکر نمی کنی باید یه نظری هم راجع به پست من راجع به اتانازی میدادید بعد این همه وبو معرفی میکردیدواسه لینک کردن
دستت دردنکنه!
راستی آفرین برشماکه ای همه وبو مدیریت میکنید همیشه موفق باشید

آقا ما شرمنده فقط صوت میزنم چون به روی خودم نمیارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد