برگ همیشه سبز

تازه ترین مطالب : علمی ، فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی و ...

برگ همیشه سبز

تازه ترین مطالب : علمی ، فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی و ...

از جهان بی رخ او

بلبل

از جهان بی رخ او

از جهـــــان بی رخ او صـرف نظـــر می کنم

بلبل و گــل را همگـــی خـــاک بسر مــی کنم

خـــوش نیم دوری او کـــرده مــرا خون جگـر

زان همـــی ناله به هـــر کـــوه و کمر می کنم

رنج مــــن غصهء مـن هیچ مگــــــر عــــاقبت

نـــاله سان بـــر دل سنگ تـــــو اثــر می کنـم

گل به تو لاله به تو سرو بــــه تو نــــــــاز ادا

بهــر تو من وصف چمن این همــه سرمی کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
کهنه سرباز 10 خرداد 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://qlt.blogfa.com/

مطالب عملیش دیگه چی است رضاخان تصحیح کن لطفاً

مهدیس س س س س س 10 خرداد 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://mahdis-mooney.blogfa.com


سلام دوست من ن ن ن [لبخند]




وبلاگ زیبایی داری ی ی ی


ممنون که به کلبه ی من اومدی ی ی


من با افتخار لینکت کردم م م م

شما هم منو با عنوان (❤❤...دیوانگی های مهدیس...❤❤) بلینک ک ک ک




تنهام نذاری ی ی ی

منتظرتم م م م م [بوسه][گل][بوسه]





عبور تو از حوالی چشم های من

تنها اتفاق غیر منتظره ی زندگیم بود

چراکه من

همیشه منتظر نیامدنت بودم ... !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد